Sneeuwscooter en laatste dag

6 januari 2017

Gisteren zijn we in de middag met de sneeuwscooter op pad geweest. Deze keer was het nog kouder dan de vorige keer. Nu was de gevoelstemperatuur -40. Echt geen enkele kleding helpt tegen deze kou. Gelukkig was het een trip van anderhalf uur en kregen we op de helft warme sap. Na de trip zijn we gaan eten bij een lokaal restaurant. Hier hebben we beide een rendier burger gegeten. Helaas viel dit niet helemaal goed en hebben we een onrustig nacht gehad. Vooral Rich voelde zich niet lekker. Vandaag hebben we het daarom heel rustig aan gedaan
Lees: Rich heeft lekker geslapen en ik heb een boek gelezen.

Dit was weer de laatste blog voor deze vakantie. We hebben er zeker van genoten. Het was echt een droomvakantie!
Bedankt voor alle reacties, was leuk om te lezen!

1. Mama:
    7 januari 2017
    Ik vond het heel leuk om jullie verhalen te lezen en mooie foto's te zien. Ik hoop dat jullie inmiddels beter zijn en kunnen genieten van de reis naar huis. Ik zie jullie vast binnenkort wel weer. Goeie reis en groetjes, Mama