De eerste dagen van Tenerife

13 juli 2016 - Playa de la Américas, Spanje

Maandagochtend zijn we om 7 uur gaan vliegen. We hadden stoelen geboekt zodat we met zijn vieren bij elkaar konden zitten. Een ander gezin dat niet bij elkaar. Adam en Sabrina waren zo lief om ergens anders te gaan zitten zodat het gezin met 2 kleine kinderen toch bij elkaar konden zitten. De vlucht is verder goed verlopen. Toen we aankwamen, hebben we de koffers opgehaald en zij naar dus bus gelopen. Daar moesten we bijna 45 minuten wachten. Het gezin met 2 kinderen was de buggy kwijt. Helaas zonder hen toch vertrokken. Aangekomen bij het hotel kregen we een kamer met zwembad en zee zicht. Daarna lekker over de boulevard gelopen om de omgeving te verkennen. In de avond nog lekker gegeten en op tijd naar bed. We waren immers als om 4 uur opgestaan.

De volgende dag hebben we een auto gehuurd en zijn we het eiland gaan ontdekken. De kant van ons hotel is droog en warm de andere kant van het eiland is heel groen en iets koeler. Tijdens de rit van 9 uur!! hebben we de El Teide gezien (dat is een vulkaan waar we nog op willen). Ook de rest van de tijd hebben er kunnen genieten van fantastische uitzichten. Wat is Tenerife een mooi eiland!

1. Mama:
    13 juli 2016
    Leuk dat jullie een reisblog bijhouden, zo reis ik een beetje met jullie mee. Heel veel plezier, xxx
  2. Tilly:
    13 juli 2016
    Hallo luitjes
    Leuk dat jullie een reisverslag sturen,ga ik zeker bijhouden om te lezen.
    wij wensen jullie een hele mooie en gezellige vakantie,en dat jullie veel moois zien en het heel gezellig hebben met elkaar.
    Tot horens en gr van hier xxxx