El Teide en relaxen

14 juli 2016 - Playa de la Américas, Spanje

Op de tweede dag zijn we naar El Teide gegaan. Dat is een vulkaan op het eiland. Na een rit van uur zijn we er aangekomen. Rich besloot toch niet mee te gaan. Een vulkaan van 3800 meter hoog, is toch wel erg hoog voor iemand met hoogtevrees. Sabrina ging ook niet mee. Het werd afgeraden om zwanger de vulkaan op te gaan. Zo hoog is er immers minder zuurstof.
Adam en ik gingen in de rij staan. 2 uur later konden we eindelijk in het bakje naar boven. Die 2 uur wachten was het uitzicht wel waard! Wat was het ongelofelijk mooi. Op de vulkaan hebben we nog bijna een uur rond geklommen. Het ene uitzicht was nog mooier dan het andere! Wauw! Gelukkig hoefden we niet zo lang te wachten om naar beneden te gaan. Toen we uiteindelijk beneden waren, waren Richard en Sabrina niet heel gelukkig. Ze hebben ruim 4 uur zitten wachten....

In de avond zijn we naar de haven gereden en hebben we daar heerlijk gegeten. Toch een leuke en gezellige afsluiting van de dag.

Vandaag, op de 4e dag hebben we het rustig aan gedaan. We hebben de huurauto terug gebracht en zijn daarna naar Siam Mall gegaan. We hebben even gewinkeld en zijn lopend terug gegaan naar ons appartement.
In de middag hebben we heerlijk in de zee gezwommen.
'S avonds hebben we zelf spaghetti gemaakt. In onze kleine keuken moesten we even flink improviseren maar het is gelukt en het smaakte best goed. Al zeg ik het zelf!