Loro Parque

16 juli 2016 - Playa de la Américas, Spanje

Op dag 5 zijn we naar het Loro Parque geweest. Het is een hele mooie dierentuin met dolfijnen en orka's. Deze twee shows waren echt mooi om te zien. Tijden de show van de orka's zijn we zeiknat geworden. We wisten van te voren dat dit zou gebeuren. We werden gewaarschuwd op een grote scherm. Daar waren filmpjes te zien van hoe andere mensen natuurlijk gespetterd werden. Ook stonden ook stickers op de stoelen waar we zaten. Maar we wilde toch blijven zitten en eigenwijs als we zijn, dachten we dat het wel mee zou vallen.....niet dus!
De zeeleeuwen hadden iets anders te doen. Nadat de show ongeveer 5 minuten duurde werd er omgeroepen dat het paringsseizoen was begonnen en de zeeuwleeuwen deden dus absoluut niet wat de trainers wilen ;)
Ook de aankleding van de hele dierentuin was heel mooi. Ze hebben veel gedaan aan uitstraling en het wordt heel goed bijgehouden. Daar kan menig dierentuin nog iets van leren.

Nadat we terug zijn gekomen van de dierentuin (deze ligt aan de andere kant van het eiland) zijn we naar Los Cristianos gegaan. Nadat we de nodige winkels bezocht hebben we heerlijke hamburgers gegeten bij het Hard Rock Cafe. Dat was een lekkere en gezellige afsluiting van de dag.
Terug in het hotel kwam bij onder het nieuws binnen dat er in Turkije een staatsgreep gaande was....

Vandaag op de 6de dag zijn we weer lekker naar het strand geweest en gaan we straks nog even terug naar Los Cristianos

1. Ma en peter:
    16 juli 2016
    fijn dat jullie zo eigenwijs zijn blij dat jullie zo genieten van de vakantie
  2. Mama:
    17 juli 2016
    jullie hebben alles wel goed kunnen zien toch ;-) daar heb je wel een nat pak voor over
  3. Richard en Sabine:
    23 juli 2016
    Jullie kennen ons toch....en eigenwijs is ook een vorm van wijs