Teide by night

20 juli 2016 - Playa de la Américas, Spanje

Op dag 10 zijn Rich en ik 4 haar getrouwd. Om dit te vieren had Rich een verrassing voor mij geregeld. Ik wist stiekem al wat we gingen doen.....maar dat het zo mooi zou wist ik niet. Teide by night. In de buurt van de vulkaan, boven de wolken, sterren kijken. We werden rond half 7 opgehaald. Na een busrit van 40 minuten, met vele uitleg over de omgeving en en een tussenstop, kwamen we aan bij een wijngaard. Hier hebben we heerlijk zitten eten. En hoewel we er bijna met 100 man zaten was het toch heel romantisch. Na aardig wat wijntje en een heerlijk diner was het tijd om verder te gaan. Helaas moesten Adam en Sabrina hun trip hier stoppen. Rich en ik stapten de bus weer in en na nogmaals 40 minuten in de bus kwamen we aan op de plek om de sterren te bekijken. De dag ervoor was het volle maan. Door het licht van de maan waren niet alle sterren te zien. We hebben wel een hele duidelijke en leuke uitleg gehad over de sterren, de maan, de zon en de planeten. Na ongeveer 45 minuten was het tijd om weer terug te gaan. Er was geen beter of meer romantische manier om ons 4 jarig huwelijk te vieren!

1. Mama:
    24 juli 2016
    Alsnog gefeliciteerd, wat dom van mij om er niet eerder aan te denken. Ik had het pas toch gezegd. Maar fijn dat Richard er wel aan gedacht heeft en voor zo'n romantische verrassing heeft gezorgd. Dus ga zo door en jullie redden de 50 jarige bruiloft wel ;-)
  2. Ma en peter:
    24 juli 2016
    dat noemt men echte liefde en nog velen haren voor jullie laat elk jaar zo mooi zijn .gr ma en peter