New York

22 juli 2014 - New York City, Verenigde Staten

Zo, na drie dagen ons eerste reisverslag. We hebben nu eindelijk wifi, tijd en de tablet op een plek. Maar laten we beginnen bij het begin.

Na een lange reis zijn we eindelijk aangekomen in New York. Wat een geweldige stad. Ik kan geen cliche vinden dat niet klopt. Het is een grote, drukke stad die in eerste instantie overweldigend was. Nadat we eerst een rondje op de hop on hop off hadden gedaan zijn er naar Time Squire gegaan. Dit is precies zoals op tv. Wat een winkels en restaurants, een keuze maken is bijna onmogelijk.  Na deze lange dag zinj  we op tijd naar bed gegaan om de volgende dag echt te kunnen gaan genieten van New York.

Dag 2:

We hebben echt Amerikaans ontbeten. Rich eieren met toast en bacon en daar zaten natuurlijk al gebakken aardappelen bij. Ik heb heerlijke pancakes met aardbeien en Maple Sirup gegeten en dat allemaal om 8.45 uur. Daarna zijn we met de Staten Island Ferry langs het Vrijheidsbeeld gevaren. Na het vrijheidsbeeld zijn we naar Ground Zero en The Freedom Tower gegaan. We vonden het zeer indrukwekkend. Als je je bedenkt wat daar is gebeurd......Daarna zijn we doorgegaan naar het Intrepid Sea-Air Space Museum. Onderweg naar al deze bezienswaardigheden  hebben we ook Rockerfeller, Bryant Park, Empire State Building, Flat Iron Building, Chinatown, City Hall, Battery Park, Wall Steet, Brooklyn Bridge, Little Italy, SOHO en nog veel meer gezien. In de avond zijn we weer naar Time Squire gegaan. Daar vonden we het Cake Boss Cafe. We konden natuurlijk niet voorbij lopen zonder iets kopen. Het was goddelijk lekker, je zou je vingers er bijna bij op eten. Ook hebben we nog een New York at Night Tour gedaan.

Dag 3

We zijn met de taxi naar Central Park gegaan. Dit is echt slecht voor je hart. Je schiet elke rijbaan over en iedereen toetert zo vaak, dat je niet meer weet waar je moeten kijken. Toen we in Central Park waren hebben we lekker rond gelopen en gekeken naar wat iedereen aan het doen was. Nu zitten we bij Starbucks  iets te drinken en dit verslag te typen. Straks gaan we het Empire State Building nog op en dan zie we wel wat we nog gaan doen. Morgen ochtend rijden we naar Boston.

1. Michel:
    Leuk verslag van NY.
  2. Diana:
    22 juli 2014
    Wat leuk om wat van jullie te lezen. Zo te lezen al veel gedaan in die paar dagen. Hopelijk is het iets minder warm dan hier, want is hier af en toe niet leuk .
  3. Pa:
    22 juli 2014
    Ziet er schitterend uit. Wel erg veel indrukken lijkt me. Richard het empire State op? Geen hoogtevrees??
  4. Cees:
    22 juli 2014
    Leuk zo'n reisverslag, ik hoop dat er nog meer van deze verslagen komen
    Ik wens jullir nog een fijne vakantie in de states

Groet Pa Kruijthoff
  5. Mama:
    22 juli 2014
    Prachtige foto's en een leuk verslag. Jullie hebben het er maar druk mee. Vergeet niet om ook af en toe uit te rusten. Van Linda hebben we alleen gehoord dat ze veilig in Auckland zijn aangekomen. Fijne vakantie verder, Groetjes en veel liefs, Mama
  6. Sabrina:
    22 juli 2014
    Wat leuk om jullie belevingen te lezen....op naar het volgende verslag....leukkkk lekker genieten xxx
  7. Sabrina: