Grand Canyon, Palm Spring en Los Angeles

13 augustus 2014 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vanuit Durango zijn we naar de Grand Canyon gereden en voor de laatste keer kan ik zeggen, wat is het daar toch mooi. We zijn erg onder de indruk van alle mooie natuur die we gezien hebben. Helaas hebben we geen vlucht met de helicopter kunnen maken. Het zat helemaal volgeboekt (volgende keer beter ;)) Toen we de volgende ochtend al vroeg gepakt en gezakt stonden, zagen we aan de overkant van de weg een eland staan. Hij stond daar gewoon wat blaadjes van de boom te eten. De mensen die iets te dicht kwamen, moesten het op een lopen zetten....hij ging gelijk in de aanval.

Vanuit de Grand Canyon zijn we naar Phoenix gereden. Pffff wat was het daar warm....te warm om iets te doen. Dan maar even extra rustig aan doen. Rich kwam nog een wasbeert(tje) tegen toen hij ijs ging halen. Cute!

Vanuit Phoenix zijn we naar Palm Springs gegaan. Daar was het ook warm, maar toen we met de trein/tram/kabelbaan de bergen in wilden gaan, ging het regenen en onweren. Dus toch maar niet naar boven. We zijn doorgereden naar LA. We zijn naar Manhattan Beach gegaan. Daar hebben we bij een leuke en gezellige Italiaan gegeten.

Morgen is onze laatste dag in Amerika (voor deze vakantie) en gaan er extra van genieten!

1. Mama:
    13 augustus 2014
    Wat ben ik blij dat je weer een stukje schrijft Sabine. Ik begon al ongerust te worden. Richard weet wel wat voor tobber ik ben. Maar fijn dat jullie het leuk hebben en ik hoop dat jullie laatste dag in Amerika ook weer een fijne dag wordt. En omdat ik denk dat dit je laatste stukje is wens ik jullie alvast een goeie en gezellige reis terug. Dikke kus, Mama
  2. Cees:
    13 augustus 2014
    Weer een mooi verhaal, jammer dat de vakantie er bijna opzit
    Geniet er nog maar van en een goede reis terug naar huis
    Groet Pa
  3. Sandra:
    Heey,

Nou zo te lezen hebben jullie echt een geweldige reis en komt er komt er misschien ooit nog wel een keer een vervolg ;) Geniet van jullie laatste dag en een veilige terugreis! Tot snel we zijn benieuwd naar jullie verhalen x
  4. Michelle:
    13 augustus 2014
    Wat hebben jullie een fantastische reis gehad! Geniet inderdaad nog even extra van jullie laatste dag morgen en alvast een fijne en veilige terugreis!
  5. Leen:
    13 augustus 2014
    Het was in ieder geval een geslaagde leuke en niet te vergeten avontuurlijke reis geweest. Het was mooi en leuk om te lezen wat jullie gezien hebben en vooral beleefd hebben. Met heel veel plezier heb ik jullie gevolgd. Een goede reis gewenst.