Dead Horse Point, Mesa Verde en Durango

9 augustus 2014 - Durango, Colorado, Verenigde Staten

Vandaag zijn we via Dead Horse Point en Mesa Verde naar Durango gereden. In Dead Horse Point reden paarden en werden gevangen. De beste paarden werden gehouden en de zwakke werden achter gelaten. De paarden waren vrij om te gaan maar bleven op het Point. Ze stierven aan water tekort, dit terwijl de Colorado River slechts 600 meter onder hen stroomde.

Mesa Verde is een park waar de eerste bewoners Indianen waren. Er zijn verschillende  grotten en klifwoningen gevonden van de Indianen. Het is prachtig om te zien hoe ze met zo weinig zo veel konden doen.

In Durango zijn we naar de film Hercules geweest. Met zo'n film liefhebber als Rich kan het natuurlijk niet anders dan in Amerika naar de bioscoop te gaan.

Morgen gaan we via Monument Valley naar Page.

1. Cees:
    9 augustus 2014
    Alweer z,n mooi verhaal kan niet wachten op het volgende
    Nog een fijne vakantie groet pa
  2. Mama:
    9 augustus 2014
    Wat een leuk verhaal weer en was de bioscoop anders dan in Nederland ? Ik heb eens gekeken naar de hotels waar jullie in bivakkeren. Dat zijn ook de minste niet, wat mooi. Maak ook eens een paar foto's van jullie kamers e.d. Nog heel veel plezier daar.
    Lieve groeten, Mama
  3. Pa:
    10 augustus 2014
    Hoi alletwee.
    Sorry dat ik jullie heb laten schrikken met mijn telefoontje. Maar op een of andere manier ging er iets mis. Vertel ik later wel. Hier alles ok veel regen. Vandaag (zondag) naar Boymans geweest. Geniet nog van het laatste deel van je vakantie.
  4. Mama:
    12 augustus 2014
    Hebben jullie niets meer te melden. Ik begin ongerust te worden
  5. Richard en Sabine:
    13 augustus 2014
    Sorry, we hadden even geen WIFI en konden niets plaatsen. Er staat weer een nieuw verhaal op!