Bryce Canyon, Capitool Reef en Moab

7 augustus 2014 - Moab, Utah, Verenigde Staten

Vanuit Bryce Canyon, we sliepen bijna in het NP, zijn we richting Capitol Reef vertrokken. Ik weet dat ik in herhaling val maar wat zijn die parken toch mooi. Het is jammer dat we iets te weing tijd hebben om bijv. wandelingen te maken. We rijden veel naar uitkijkpunten en zo zien we toch de mooiste plekken van de parken.

Aan het begin van de avond zijn we aangekomen in Moab. We hebben hier een kamer dat meer op een huisje lijkt dan op een hotelkamer.We blijven hier 2 nachten. De tweede dag hebben we tot rustdag uitgeroepen. Even de tijd nemen om bij te komen. We zijn wel naar het filmmuseum geweest. Hier in Moab zijn vanaf 1949 films opgenomen. Enkele van die films zijn Back to the Future, The Lone Ranger,MI2, Afther Earth en nog veel meer. We zijn ook even in het stadje Moab geweest en voor de rest doen we lekker niets.

Morgen gaan we via Dead Horse  Point en Mesa Verde NP naar Durango.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mama:
    8 augustus 2014
    Wat een mooie en indrukwekkende foto's. En zo te zien hebben jullie ook nog eens mooi weer. Groot gelijk dat jullie morgen een rustdag houden, lekker uitslapen en een beetje de omgeving verkennen. Geniet er maar van, Groetjes, Mama
  2. Cees:
    8 augustus 2014
    Weer een mooi verhaal, vergeet ook nit te genieten van jullie rustdagheb je zo af en toe nodig
    Ik kijk al weer uit naar het volgende reisverslag
    Groet pa
  3. Diana:
    8 augustus 2014
    Echt een geweldig stuk natuur