Niagara Falls en Toronto

26 juli 2014 - Niagara Falls, Canada

Het winkelcentrum in Syracuse was onwijs groot. Het had 4 verdiepingen maar ook een kartbaan en in indoor survivalbaan. Helaas was er verder niet zoveel te beleven. Nadat we in een soort van achterwijk beland waren, zijn we snel terug gegaan naar het hotel.Na een goede nachtrust (om de bezorgde mensen onder ons gerust te stellen) zijn we op weg gegaan naar de Niagara Falls. Wat is dit mooi om te zien! Super indrukwekkend! We hebben daar een boottocht gemaak, we zijn achter de watervallen geweest en hebben een 4D film gezien over het ontstaan van de watervallen. Ook 's avonds zijn de watervallen mooi om te zien. Ze zijn dan verlicht met mooie kleuren.

De tweede dag dat we in Niagara Falls zijn, zijn we naar Toronto gegaan. Hier hebben we de CN Tower bezocht. Ik moet er even bij zeggen dat ik super trots ben op Rich. Rich heeft normaal gesproken al last van hoogtevrees als hij op een natte krant staat. Maar vandaag is hij in de CN Tower geweest en ja, dus ook boven in! Ook hier weer een super gaaf uitzicht. De glazen platen waren helemaal fantastisch.Op ruim 440 meter hoogte sta je op een glazen plaat....echt waanzinnig!

We zijn inmiddels weer terug in Niagara Falls en gaan zo maar weer eens bij die prachtige watervallen kijken......

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Mama:
    27 juli 2014
    Richard geen hoogte vrees?????Ik ben trots op je!!!!!
  2. Linda:
    27 juli 2014
    Wauw, Rich, wat dapper van je! Leuk om te lezen, jullie log!
  3. Cees:
    27 juli 2014
    Leuk om weer een verslag te lezen, de eerste week zit er alweer op geniet de rest van de vakantie net zo alss de eerste week
    Groet pa.
  4. Michel:
    Super goed Rich. Ben trots op je
  5. Mama:
    27 juli 2014
    Dit overbezorgde mens is nu helemaal gerustgesteld , jullie hebben mijn aanmaningen helemaal niet nodig. Fijn dat jullie het zo leuk hebben en ik ben trots op jullie beiden. Dikke kus, mama
  6. Sandra:
    28 juli 2014
    So super stoer Richard, zo te zien op de foto's echt hoog! Wow gingen ze daar ook gewoon Abseilen? brrr.. ik vond dat bungeejumpen al hoog genoeg ;)
  7. Richard:
    30 juli 2014
    Nou ik had best even last van hoogtevrees hoor. Toen we weer terug op de normale grond waren heb ik toch even een peuk opgestoken (wel of geen rookverbod!). Maar was wel heel mooi om te zien!!