Lancaster en Washington

30 juli 2014 - Washington D.C., Verenigde Staten

Nadat we bij de Niagara Falls wegreden, kwamen we bij de grens tussen Canada en Amerika aan. Toen de de douaneambtenaar vroeg waar we heen gingen zeiden Rich en ik in koor: Lancaster. De douaneambtenaar vroeg alleen maar WHY? We moesten er met zijn drietjes om lachen, maar wij hadden geen idee wat er eigenlijk zo grappig was. Toen we na een lange reis eindelijk aankwamen, wisten we wat de man had bedoeld. Er was niet veel tot niets te doen. Het enige wat je zou kunnen doen was naar de Amish gaan kijken en zelf die konden we niet vinden. Ik denk dat ze allemaal op vakantie waren naar Niagara Falls want daar waren er genoeg!

Die nacht heeft het ook bij ons gegoten. De straten stonden blank, gelukkig was dat de volgende ochtend voorbij en zijn we op weggegaan naar Washington. Eenmaal in Washington aangekomen, zijn we gelijk de stad in gegaan. We hebben weer van alles bekeken. Gelukkig voor Rich zijn we deze keer niet de hoogte in gegaan. Wat we wel hebben gezien zijn: White House, Washington Monument, WWII Memorial, Arlington Cemetery, Pantagon, US Capitol, Lincoln Memorial en natuurlijk National ZOO. Dit hebben we trouwens niet in 1 dag gedaan maar in 2 dagen. Na de tweede dag ging de wekker heeeeeel vroeg.

We moesten vandaag vroeg opstaan omdat we naar San Francsco vlogen. Na de vlucht hebben ruim anderhalf uur in de rij gestaan voor we onze auto op konden halen. Uiteindelijk zijn we goed aangekomen in ons hotel. Wat we in San Francisco hebben gedaan, vertel ik de volgende keer!

1. Sabrina:
    31 juli 2014
    Hoiii....jullie zijn goed bezig hahaha jullie hebben straks in nl nog vakantie nodig om bij te komen haha....ben benieuwd maar het volgende verhaal...xxxx
  2. Michel:
    31 juli 2014
    Weer een leuk verhaal. Jammer dat Lancaster niks was maar Washington maakt dat weer helemaal goed
  3. Sandra:
    31 juli 2014
    Veel Plezier in San Fransico, ik vond het echt een geweldige stad!
    Alcatraz is indrukwekkend, de cablecar leuk om meegemaakt te hebben en Fishermans Wharf is echt te schattig met de zeehondjes. Neem wel een wasknijper mee want, het stinkt er echt mega ;)
  4. Mama:
    31 juli 2014
    En alweer een mooi verhaal en schitterende foto's. We reizen zo een beetje met jullie mee.
    Heel veel liefs, Mama
  5. Cees:
    31 juli 2014
    Goed verhaal kijk nu al uit naar het volgende
    Groet Pa